Oakley Fall Line M matte black / Prizm Torch Iridium
20% reduceertincl. BTW. excl. verzendkosten
Artikel op voorraad, Levertijd
Zum Ländershop wechseln | ||||
Duitsland | ||||
Engels | ||||
Oostenrijk | ||||
Zwitserland | ||||
Nederland | ||||
Italië | ||||
Frankrijk | ||||
Tsjechië |
incl. BTW. excl. verzendkosten
Artikel op voorraad, Levertijd
Doelgroep per leeftijdscategorie/geslacht: | Uniseks |
Toepassingsbereik: | Alpin, Race |
Jaargetijde: | 2024/25 |
Framegrootte: | Medium |
Categorie Schijf: | Categorie 3 (voor zonnig weer) |
Type model: | OTG - geschikt voor brildragers aanbevolen voor racers |
Oakley De Fall Line M, geïnspireerd op de Line Miner, is de nieuwste toevoeging aan Oakley's "LINE SERIES" en biedt een frameloos ontwerp met een oversized gezichtsveld in een cilindrische stijl. De goggle is ontworpen om geoptimaliseerd te worden voor verschillende gezichtsvormen en kan gemakkelijk gecombineerd worden met de meeste helmen - perfect voor skiërs en snowboarders die de vallijn recht het dal in rijden.
Met Oakley's innovatieve Ridgelock technologie kun je snel en eenvoudig de lens verwisselen om je aan te passen aan veranderende omstandigheden. Een beschermende afdichting rondom zorgt ervoor dat de skibril beschermd blijft tegen de elementen zoals sneeuw en wind. De Fall Line M combineert stijlvol design met praktische features en is je betrouwbare metgezel voor helder zicht en maximale bescherming op de piste.
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.