Zum Ländershop wechseln | ||||
Duitsland | ||||
Engels | ||||
Oostenrijk | ||||
Zwitserland | ||||
Nederland | ||||
Italië | ||||
Frankrijk | ||||
Tsjechië |
Jaargetijde: | 2024/25 |
Eigendom: | Gewatteerde |
Type: | Jassen |
Categorie: | Alpine |
kleur: | blauw |
Type skiër: | All mountain - piste en off-piste Freeskiërs - grotendeels off-piste |
Warmteniveau: | dunne/voldoende vulling |
Look: | sportieve prestatie concept met meerdere lagen |
De Scott heren ski jas ULTIMATE DRYO RIPSTOP uit de Ultimate collectie is een zeer functionele all-mountain ski jas die speciaal is ontwikkeld om comfort, prestaties en duurzaamheid te bieden.
Deze jas is voorzien van 100g DUROloft ECO padding in de body en 80g in de mouwen, wat zorgt voor uitstekende isolatie en warmte zonder zwaar of volumineus te zijn. Dit houdt het lichaam aangenaam warm, zelfs in koude omstandigheden.
Het buitenmateriaal van de jas is gemaakt van ripstop stof, die bekend staat om zijn hoge duurzaamheid. Het is bijzonder scheurvast en beschermt tegen schuren, waardoor dit jack ideaal is voor intensief gebruik op en naast de piste.
De Scott ULTIMATE DRYO RIPSTOP ski-jas biedt een uitstekende combinatie van warmte, bescherming tegen weersinvloeden en duurzaamheid, waardoor het de ideale keuze is voor iedereen die op zoek is naar een robuuste en veelzijdige jas voor zijn avonturen op de berg.
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.