Zum Ländershop wechseln | ||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
Jaargetijde: | 2025/26 |
Helmcategorie naar leeftijd/gender: | Unisex |
Constructie / Modeltype: | Volle schaal |
kleur: | wit |
De Volata 2Vi® Carbon Mips van Sweet Protection klinkt als een uitstekende helm voor skiërs die op zoek zijn naar maximale prestaties en veiligheid. Met zijn carbonKom, die niet alleen bijzonder robuust is maar ook met de hand is gemaakt, biedt de helm maximale bescherming in de snelste disciplines zoals reuzenslalom, super-G en afdaling. Het 2Vi® technologieplatform en het 2-laags mipsysteem bieden niet alleen verbeterde bescherming, maar ook meer comfort en een aangenaam gevoel.
De in de voor- en achterkant van de helm gevormde schilden bieden extra bescherming tegen stoten van wedstrijdpalen, terwijl de verwijderbare oorkussens en de tweedelige oorschelpen een uitstekende combinatie van bescherming en akoestische waarneming bieden.
Deze helm is absoluut voor sporters die waarde hechten aan ongeëvenaarde veiligheid, compromisloze prestaties en eersteklas comfort. Ideaal voor skiërs die op het hoogste niveau willen presteren tijdens snelle, risicovolle manoeuvres zonder in te leveren op veiligheid. Dus als je op zoek bent naar de best mogelijke bescherming voor je volgende wedstrijd, dan is de Volata 2Vi® Carbon Mips de perfecte keuze.
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.